TwiNight

TWINIGHT äger rum den 13 november i alla städer där SF Bio har biografer. Evenemanget startar ca 21.00 på kvällen och strax efter midnatt är det dags för den första visningen och världspremiären av Breaking Dawn, del 2.

Under TWINIGHT visas
de två avslutande delarna av Twilight-sagan i följd och har världspremiär av sista delen Breaking Dawn, del 2.

Biljetterna till TWINIGHT släpps på sf.se och SF Bios biografer för Bioklubbens medlemmar den 10 oktober (ordinarie biljettsläpp 12 oktober). Biljettpris 195 kr. Åldersgräns 15 år.

Twinight kommer att arrangeras på biografer i samtliga SF Bios städer: Stockholm, Göteborg, Malmö, Gävle, Helsingborg, Jönköping, Karlstad, Linköping, Luleå, Lund, Norrköping, Sundsvall, Umeå, Uppsala, Västerås, Växjö och Örebro.

Breaking Dawn, del 2 har världspremiär den 14 november.

EXKLUSIVT TWILIGHT-MARATON

Den 13 november arrangerar vi, utöver TWINIGHT, ett exklusivt TWILIGHT-MARATON på biograf Park i Stockholm. Det är ett unikt tillfälle att för sista gången se samtliga filmer i The Twilight Saga i en följd på bio.

TWILIGHT-MARATON startar under eftermiddagen och avslutas med den sista filmen Breaking Dawn, del 2 som börjar runt midnatt. Biljetterna släpps till Bioklubbens medlemmar den 10 oktober (ordinarie biljettsläpp 12 oktober). Biljettpris 295 kr. Åldersgräns 15 år.

Biljetterna släpps till Bioklubbens medlemmar den 10 oktober (ordinarie biljettsläpp 12 oktober). Biljettpris 295 kr. Åldersgräns 15 år.

 




Kommentarer

Johanna

Hej, jag försöker sprida min hemsida och på den har jag även bilder jag gjort från twilight & Vampire Diaries som ni kan få lägga upp här om ni vill, länkad till min hemsida :)
Lycka till i bloggtävlingen!


23:50:49 / 2012-09-16 / http://www.johannaeisenelifeofart.n.nu

Johanna

www.johannaeisenelifeofart.nu.nu
glömde skriva hemsidan ;p

Svar: Hej, Jag hittar inte sidan tyvärr skulle annars kunnat lägga upp dem :/ /Kram Bella
None None


23:51:53 / 2012-09-16

Namn
Mail
Blogg

Trackback