TWILIGHT!

Hej!
Mitt namn är Lisa jag är en av de tre tjejorna som kommer skriva här på våran blogg!Det jag kommer skriva om är Twilight,den bästa filmen/filmerna i världen!!
Men jag kommer ge er information om twilight och twilight skådisarna ;)
Men nu när ni läser detta kan ni väl kolla in på den här Twilightbloggen som jag också bloggar på!
http://twilightmovie.blogg.se/
Men hoppas ni vill följa denna blogg!
Vår kära Taylor Lautner var med på KCA(Kids Choice awards)Och han vann!
Han blev såklart slimed då
Även Kristen var med på KCA
Hon vann också sin"gren"
Taylor vann för:buttkickers
och Kristen vann för:Favorite movie actress
Om ni missade det igår natt när det sändes så kan ni kolla på nickelodion kl 17:30 den 2 mars så är det textat också
(När ni ser denna bild så vet ni att det är jag som skriver)




Kommentarer

Namn
Mail
Blogg

Trackback