The Vampire Diaries

Hejhej!
Jag är en tredjedel av denna blogg och jag heter Hanin =) jag kommer att skriva om den bästa serien i hela världen, The Vampire Diaries såklart! <3 och för er som inte vet vad det är så måste jag be er att komma ut ur eran lilla underjordiska bunker xd
Men som dom flesta kanske vet så går The Vampire Diaries på fredagar klockan 7 på tv6, vilket betyder att det är 6 dagar kvar tills nästa avsnitt, men här kommer en promo och lite bilder bara för att.. ;)
PS: avsnittet heter Bringing out the dead.. så jag tror att det har nåt att göra med Elijah som "återupplivades" av Damon i förra avsnittet.


oooo... Klaus såg inte så glad ut..
PS: bilden där uppe betyder att det är jag (Hanin) som skriver, och då blir det för det mesta bara om Vampire Diaries!



Kommentarer

Namn
Mail
Blogg

Trackback